Forum o Naruto
Hokage/Przywódca Mistrzów Broni
Lista Specjalnych Technik zdobywanych w turniejach:
Warunki
1. Byakugan
Wybrać można jedną z dwóch technik, posiadanie jednej wyklucza posiadanie drugiej:
128 Uderzeń - niesamowicie silne TaiJutsu, nie da się go uniknąć w żaden normalny sposób(wymaga to teleportu), blokuje wszystkie Tenketsu przeciwnika. Nie może używać żadnych technik ani w żaden sposób dysponować chakrą. Siła uderzeń wystarczy aby przebić przeciwnika przez skałę.
Jukenhou/ Hakke Rokjyouu Hanshu(Obrona) - niezwykle silna technika defensywna.
2. Sharingan
Potrójne Kontrolowane Ostrza Sharingan - TaiJutsu polegające na rzuceniu w przeciwnika 50 shurikenów na linkach. shinobi posiada nad nimi pełną kontrolę, odpowiednie ściśnięcie linek pozwala przecinać drzewa. Nie wymaga posiadania linek ani shurikenów.
3. Kikiou
Klony z Insektów - technika tworząca klona stworzonego z robaków oraz łącząca go z ninją za pomocą linki z insektów. Insekty doprowadzają chakrę prawdziwego ninja do klona przez co może on używać Jutsu, jednak prawdziwy shinobi ponosi koszty ich użycia. Naraz można kontrolować 3 takie klony.
4. Kaguya
Dai Hessengan - technika do złudzenia przypominająca zwykły Hessengan(pociski z palców) jednak wystrzelone pociski są 10x większe. W trakcie lotu rozdrabniają się na mniejsze pociski, zamieniając się w chmurę malutkich odłamków zdolną poszatkować połowe lasu na drzazgi. Kosztuje 1000 chakry.
5. Makyou Hyoushou
Lodowe Lustra Wampira - udoskonalona wersja zwykłych lodowych luster. Wraz z upływem czasu uwięziony w nich przeciwnik zaczyna słabnąć. Po upływie 3 tur uwięzienia posiada on połowę chakry, siły i szybkości, po 5 turach nie posiada już chakry, a po 7 ginie. Nie wymaga chakry.
6. Garu Kaiinu
Garouga - najpotężniejsza wersja Tsuugi. Wymaga zażycia 5 tabletek wzmacniających(zarówno shinobi jak i zwierzak) oraz wcześniejszego zaznaczenia przeciwnika zapachem. Shinobi wraz ze zwierzakiem zamienia się w wielkiego dwugłowego wilka, a następnie atakuje przeciwnika tsuugą obracając się z naddźwiękową prędkością. Atak taki można wykonać dwa razy, jednak po użyciu go na 2 tury traci się możliwośc biegania oraz wykonywania Jutsu. Atak namierzany jest węchem więc nie mozna go uniknąć tradycyjnie.
Offline